Lucia

Bussarna i sundsvall går aldrig att lita på.. Man ska komma 19 till stan, kommer istället 25 missar därför bytet till nästa buss. När nästa buss till skolan kommer efter 10 min ska man vara på skolan efter 2 minuter, men man kommer dit efter 8-9 minuter.. Hur kan någon räkna så fruktansvärt fel?

Luciafirande i skolan Aula var det idag också, några väl bättre än andra i alla fall.  Uppe på metropol fick vi lussekatt och julmust. Sedan fick vi se på  Julshower BF gjort tidigare år, där kan man väl också säga att vissa var bättre än andra på att sjunga..
Min lilla stjärngosse :')

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback