Close-Up

För ca en vecka sedan fick jag hem mitt Close-Up filter +10 som jag köpt på ebay för ca 30 kronor! Nu har jag testat det och jag älskar det, nu kan jag verkligen ta råktigt bra närbilder med systemkameran, och skärpdjupet är så kort, vilket jag är ett stort fan av. Kort skärpedjup är fantastiskt fint!

Så här är bilderna jag har tagit på mina nya Hår accesoarer som jag också köpt från ebay. Det är en Tuperings kam/borste och hår snurror för att sätta upp håret och snurrar med pärlor på som dekoration till håret!
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback