Lace Braid Mermaid

Här ekar det. Jag inte "tid" att blogga så mycket. Min Instagram är betydligt mycket mer uppdaterad. Me
n jag ska försöka bättra mig.

Jag har i alla fall fått praktik på ett dagis här på ön där jag varit förut och det ska bli så kul! Jag är dock lite orolig över att bli sjuk men alla nya basiller det blir när man inte är van!
 
Detta är i alla fall dagens frisyr, det är två ensidade inbakade flätor till en sjöjungfrufläta (two lacebraids into mermaid) När jag var ute och fotade min frisyr tog jag även denna bild, inte så fin motiv men ljuset var fantastiskt och den lilla solstrålen! 
 
 
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback