Katastrof

 Igår hade vi en mysig kväll med laget där vi gjorde tacos, kollade på idol och så!

Idag har jag varit på Innebandy hela dagen, först Alnös herrar där dom vann med 7-4 och sedan Alnös damer som hade träningsmatch mor Timrå. Där förlorade tyvärr alnö efter sudden, men det var super kul att titta!
 
Tyvärr är det ju också så att Innabandyn i västernorrland är katastrof. I veckan drog sig Krokm ur våran serie, vilket betyder att vi endast kommer att få spela 14 matcher på hela säsongen. Till att börja med är det katastrof att dom drar sig ur en vecka innan seriestart, sedan att man tillåter Öviks lagen spela i ett annat disrtikt då man verkligen behöver ha fler lag i Västernorrlan och Div 2. 
 
Förra året löste dom det genom att alla lag får mötas 3 gånger, och då blir inte skillnaden lika stor om ett lag skulle dra sig ur. Att seirien inte planerades så iår är åter igen KATASTROF. Det blir ingen kvalite på seien alls, och vi har ibland uppehåll i 6 veckor. Man tränar ju för att få spela match och iblan kan men inte spela för man är bortrest eller liknande och då blir det väldigt tråkigt. Tyvärr.
 
Här är i alla fall några frisyrer gjort nu den senaste månaden utom en och det är Dubbel Munkarna!
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback