Klockarberget vs Ankarsvik

Igår spelade vi match mot Ankarsvik och vilken match det blev! Vi var väl aldrig riktigt och nosade på 3 poäng men vi gjorde allt vad vi kunde för att ta ikapp ett 5-7 underläge. Vi tog ut målvakten med ca 6-7 minuter att spela och kl 17.50 reducerar vi till 6-7. Vi fortsätter att kämpa de sista minutrarna 6 mot 5 och när klockan börjar närma sig 19.50 börjar publiken och spelarna att applodera och ljubla över vinsten. MEN när klockan står på 19.59 får vi in bollen och ställningen bilr 7-7 och matchen går till förlängning där det inte blir några mer mål. Så matchen slutar 7-7.
 
Jag är så sjukt stolt över alla tjejer och att få vara en del av detta lag och att vi lyckas ta oss till en förlängning. Vi kämpar för varandra och ger aldrig upp, vi bevisar att matchen inte är slut förrän klockan står på 20.00!
Älskar er! 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback