Twist my hair

Det som varit hemligt ska nu avslöjas. Det jag har hållit på med är en till blogg och Instagram. Som heter www.twistmyhair.blogg.se och är på engelska samt instagram @twistmyhair.  
 
Där kommer jag att göra olika frisyrer från "Cute Girls Hairstyles". Jag kommer att försöka göra alla deras håruppsättningar med en ny varje dag. För att se alla frisyrer och läsa om hur det går kan ni följa bloggen och Instagram! 
Har ni något önskemål på någon frisyr jag ska göra, berätta det! ☆
 
Idag började jag med en "zipper braid". Jag blev egentligen inte jätte nöjd med resultatet då den är alldeles för löst flätad och jag skulle ha haft minde "sektioner" men hår. Men för att ha varit första gången är jag ganska nöjd. Jag kommer att göra denna fläta igen fast med mer övning. För "övning ger färdighet". 
Håll utkik för i morgon kommer en ny frisyr. www.twistmyhair.blogg.se & @twistmyhair
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback