Italien del två

Eftersom vi bodde ca 2,5 mil ifrån Rom så åkte vi Tåg från hotellet och in till Rom och tillbaka. Rom må ha bland de största tågstationerna i världen, med mer än 25 olika spår. Med så många spår att välja mellan, såklart att vi klev på fel tåg på väg till hotellet och hamnade uppe i bergen "Marino Laziale" som inte tycktes ha någonting alls. Ingen taxi, ingen buss, ingen befolkning typ i alla fall. Men hotellet hade en mini buss  så ssom tur va kunde de hämta upp oss i bergen.
 
En annan dag var vi i "Villa Borghese" som faktiskt är formad som ett hjärta. Det var grymt stort och otrolig vackert!
 
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback