Brandman

Igår var jag och Moa på en riktigt rolig dag, där man fick prova på att vara brandman. Vi fick klipp, mosa, kracha rutor på en bil, och sedan se hur man gjorde det på riktigt av riktiga brandmän. Köra korgen på stegbilen och 10 meter vågade vi. Sedan fick vi titta i en branbil, vad allt va osv, sen släcka en brinnande docka med filt och  släcka en eld med hjälp av pulver släckare. Sist men inte minst fick vi rökdyka. Det var jättevarmt och jobbigt, men riktigt riktigt kul!
 

Bilderna är från Dagbladets hemsida och det är Jag, Moa och 2 till tjejer på dessa bilder!

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback