Inne e ute inne ute inne


Kommentarer
Lisbom - Lisas Teckningar

Snyggt! :)

Svar: tack :)
Hilda

2012-10-25 18:28:20
URL: http://lisbom.blogg.se
Wilma

Hej! Jättefin blogg!
Jag undrar en sak. Jag använder din design (gratisdesign 3, tror jag den heter) och undrar hur man byter texten i rubrikerna till inläggen. Nu är texten ganska snirklig och svår att läsa och jag skulle vilja ändra den till en lite lättläsligare.
Skulle du vilja berätta för lilla otekniska jag hur man byter? :)

Svar: ja du det är lite krongligt om man vill byta till ett typsnitt från tex dafont Då rekomenderar jag att du går in på designa din blogg och läser om egna typsnitt :)Annars går du in i dina kodmallar och ganska långt upp precis innan finns det ett stycke som ser ut typ såhär:



Cufon.replace('h3');
Cufon.replace('h2');Cufon.replace('.navheader');

Då tar du bort: Cufon.replace('h3');
Cufon.replace('h2');Cufon.replace('.navheader');
Det är det lättaste, eller så raderar du länkarna som är inom "scripten"

Hoppas att du förstår någonting, annars får du höra av dig igen så ska jag försöka hjäpa dig! ;)
Hilda

2012-10-26 11:01:44
Nicole

Oj, du är verkligen jätteduktig! Jag tycker om hur du använder dig av mönster i dina bilder, det är verkligen en skön kontrast:)

Keep up the good work!

Svar: tack så mycket, roligt att höra! :)
Hilda

2012-10-26 16:18:37
URL: http://nicolor.se
☆ ¸. • * ¨ * • ☆ Ying ☆ ¸. • * ¨ * • ☆

Woah duktig! :o Jättefin blogg förresten :]

Svar: tAck så mycket! :D
Hilda

2012-10-26 16:27:12
URL: http://yingzieh.blogg.se/

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback