Prints nu tillgängliga!

Blyerts
Jag gör porträtt på A4, men kan även tänkas göra på dubelt så stort A3.
 
Har du t.ex. ett foto du vill att jag ska teckna av så skicka
den till [email protected].
Priset kommer ligga mellan 150-200 kr (beroende på storlek).
 
 
Prints/Canvas
Vill du beställa ett print eller en canvastavla med någon av dessa?
 
 
Canvas tavlorna kommer variera i pris, beroende på storleken.
Liten ca A4 200:-
Mellan ca A3 350:-
Stor ca A2 450:-
 
Printsen finns nu!
4 stycken olika i A3 format, ej den svartvita
175:- med ram Svart eller Vit
150:- Utan ram
 
Är du intresserad och vill veta mer? I så fall når du mig på:
[email protected] Hör av dig så svarar jag så snabbt jag kan!
 
 
 
 

Kommentarer
aliengirl- artist,designer & actor

Ganska snyggt, det är ganska kul att teckna av porträtt! :)

2012-11-06 19:07:47
URL: http://aliengirllouise.blogg.se

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback