Svar:

Om du skulle sluta kolla på TV, vad skulle du göra istället med den tiden?
Jag skulle nog sitta vid datorn och titta istället, haha
 
Vilken är din favorit maträtt?
Det finns så mycket gott.. (trots att jag ät kräsen) Men det skulle nog bli Tjockpannkaka
 
 
Hur kom det sig att du började göra designer?
Det började med att jag tycke blogg.se´s designer var så otroligt fula ch ville göra en egen. Hittade en jätte bra sida som heter designadinblogg, där finns massor av grejer att llära sig. Sedan gick jag även på media programmet ett halvår där vi bla läste Webdesign.
 
Hur lär man sig att göra bloggdesigner?
Jag har lärt mig otroligt mycket genom designa din blogg och att jag läst webdesign ett halvår.. Sedan kan man söka på google och hitta hur mycket bra sidor som helst, sedan om man är intresserad blir det lättare och roligare.
 
Vad är det bästa med att vara i den åldern som du är?
Det bästa.. Jag vet inte om det finns så mycket bra med att vara 17, det är en mellan ålder. En ålder man egentligen inte får göra något. Man väntar bara på att få fylla 18, ta körkort, studenten osv.
 
Hur många gånger har du varit utomlands? var?
Jag har nog varit utomlands ett 10 tal gånger.. Mycket när jag var mindre, min farmor och farfar hade hus i Spanien, Nerja så varje somma åkte vi dit och stannade i ca 4veckor. Det var underbart!
Sedan har jag även varit på Mallorca och Canarieöarna och Secilien (italien).
 
Vilket är ditt bästa sommarminne?
Det är nog från sommaren jag gick ur 9:an (2010)
På skolavslutningen var vi ett psr kompisar på en stran och spelade volleyboll, pratade, sedan träffades vi efteråt och umgicks mycket. Sen var det såklart den sommaren vi blev 2, jag och Gustav.
 
Om du kunde vara vilket djur som helst för en dag, vilket skulle du då välja att vara?
Jag skulle nog vilja vara en katt, men dom sover så mcket att man sover bort hela dagen.. Så det får nog bli en fågel, bara för att jag vill veta hur det känns att flyga!
 
Till frukost dricker du helst?
Såklart Mjölk, men O´boy eller äppeljuice är åxå gott.
 
 
Vilka är dina top 3 favorit serier?
1. Once upon a time 
2. The secret life of the american teenagers
3. Alcatraz/Prison break
 
Varför började du blogga?
Jag har egentligen bloggat sedan jag gick i sjuan, alltså 06/07 någon gång. Alltid på denna bloggadress, men har raderat allt de gamla. Det var väl då mest för att alla andra hade en blogg, så varför inte jag också?
Först var det mest bara hej jag har varit men min kompis och kanske en liten bild om man hade tur. Sedan ville jag ha en foto blogg men insåg att så bra var jag inte och jag fattade knappt hur en kamera fungerade.. Sedan började jag bli mer intresserad av att teckna och måla, bloggdesign och fick min systemkamera. Sedan har jag snöat in mer och mer på varför jag vill blogga. Jag tycker att det är roligt och alla häliga kommentarer från läsare, trots att det kanske inte är så många. Sedan finns det andra som ska säga att någon är ful, dum osv. Varför ens lägga energi på att vara elak?
Men det är inte det viktiga. Jag bloggar mest för min egen skull och för att dela med mig av min utveckling och mina egna erfarenheter!
 
Såhär såg jag ut när jag började blogga inte allt för vacker..
 
 

Kommentarer
Frippan - Pyssel och Sånt

Rolig läsning. Du är söt!!!

2012-07-23 21:29:23
URL: http://frippan.blogg.se

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback