Listad

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Jag var 7 gick i 2 ogillade nog min lärare över att behöva vara ute och gå promenad vareviga dag med klassen..

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Jag gick första året i gymnasiet Media programmet och hade tankar om att byta, vilket jag senare gjorde

3) FEM SNACKS DU GILLAR?
Strutar, choklad, sura nappar som är vit och brun, praliner och klubbor

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
I wont give up - Jason Mraz
Love the way you lie - Eminen & Rihanna
Lost without you - Delta goodrem
Russian Roulette - Rihanna
Someday - Flipside

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
Köpa en lägenhet, en resa kanske.. Lite smått och gått sådär sman behöver

6) FEM DÅLIGA VANOR:
Har dåligt tålamod
Ogillar skolan för mycket ibland
Ger det jag inte ska göra
Sover för länge på morgon så jag inte hinner äta frukost
7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Rita/måla
Umgås med mina fina vänner
Pussas
Kramas
Spela innebandy

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Svartrockar kläder med kedjor och skit..
Kort kort och super tight
En päls, det absult fulaste och värsta kläderplagget man kan ha..
Tyg tights och ha det som jeans, ser förjävligt ut..
Någonting alldeles för dyrt

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Mina ritsaker
Gustavs telefon
Min dator
Mitt playstation
Innebandyboll + klubba

10) TIO PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN
De av mina läsare som vill göra listan! :)

Kommentarer
Anonym

många har frågat hur man tjänar pengar på sin blogg! checka in min blogg och få svaret http://swaxu.bloggplatsen.se

:D



följa varandra via bloglovin?

2012-01-24 19:21:39
Daniella Slawinski Book

Jättefin blogg! Allt bra?:D

Följas via bloglovin?:)

Kram!

2012-01-24 21:22:48
URL: http://daniellabooks.blogg.se/
FÖRLORAT PAPPA + 2 VÅLDTÄKTER

hej Babe <3

Nu kan du se vem som vann dagens blogg!

Blev de inte du idag är de bara på de igen, imorgon kanske du blir dagens blogg



PUUSS <3

2012-01-25 10:52:08
URL: http://joo.blogg.se/
FÖRLORAT PAPPA + 2 VÅLDTÄKTER

allt bra med dig ?

2012-01-25 18:09:19
URL: http://joo.blogg.se/

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback