En tråkig lista

Namn - Hilda Fromm
Ögonfärg - Grön
Hårfärg - Blond
Högerhänt/vänster - Högerhänt
Stjärntecken - Skorpion
Skostorlek - 38/39
Sport - Innebandy, all sport är kul men innebandy it is!
Helgdag- Födelsedagen, Julen
Årstid - Sommar och Vinter

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär - JA
Blivit dissad - Nej
Skolkat - Har hänt någon gång kanske
Sovit utomhus - Ja
Använt droger - Skulle aldrig röra det.
Retats - På skojj inget mer!

THIS OR THAT
Pepsi/cola - Cola
Jordgubbar/blåbär - Inget, bär.. Usch
Kött/veg - Grillat kött
Tv/film - Film
Gitarr/trummor - Gitarr
Adidas/Nike - Adidas
Kinesiskt/mexikanskt - Kinamat
Mtv/vh1 - Mtv

SENASTE DU
Skrattade - Jag skrattar varje dag
Grät - Oj. Det var ganska länge sedan.
Filmen du såg senast - Love boogie
Tuggade tuggummi - Idag
Drog ett skämt -  Här om dagen
Sjöng en sång - Nu. Sjunger ikapp med Spotify

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
Ätit müsli - Nej
Rökt - Never
Tagit droger - Aldrig gjort, kommer aldrig att göra.
Kysst någon - Jaa
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet - Ja!
Bakat - Ja igår, bullar mums!

MOBILEN
Vem är din 8e kontakt - André (inabandy kompis)
30e kontakten nerifrån - Roger (min tränare)
tredje kontakten på K - Kommunen
senast mottagna smset - "Va?"
tionde skickade smset - "Jag går halv 2 så åker jag med er :P"
Tråkigaste smset idag och från vem - "Va?"

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback