2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Bytt gymnasieprogram!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag vet inte om jag hade något och förmodligen höll jag inget!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, killens syster

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack och lov!

5. Vilka länder besökte du?
Inga!

6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012?
2011 har varit underbart!

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
110202 - Jag bytte gymnasieprogram och kastade mej direkt i i sm veckan
110628 - Min och Gustavs ett års dag! 

8. Vad var din största framgång 2011?
Att jag vågar säga vad jag tycker och prata inför människor!

9. Största misstaget?
Inget vad jag kan komma på

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Stukat ledband och fick träningsförbud i 6 veckor, annars inget allvarligt.

11. Bästa köpet?
Promarkers

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder kanske

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Allt

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Chris Medina - What are words
Lucenzo feat. Don Omar - Danza kuduro

15.Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
GLADARE! :D

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Inget

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Inget

18. Hur tillbringade du julen?
Med Gustav i kyrkan på morgonen och sedan med min familj, Mamma, Elina, mormor och morfar. Sedan på kvällen med Gustav igen.

19. Blev du kär i år? 
Är redan kär i min Gustav ♥

20. Favoritprogram på TV?
Masterchef, Biggest looser, Halv 8 hos mig

21. Bästa boken du läste i år?
I taket lyster stjärnorna

22. Största musikaliska upptäckten? 
Chris Medina.

Nåt du önska dig och fick när du fyllde år?
Önskade inte mig något speciellt men fick mycket fint!

25. Något du önskade dig men inte fick?
-

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Var i skolan, firade mej!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Bekväm

29. Vad fick dig att må bra?
Gustav, familjen och vänner 

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Gustav är min kändis!

31. Vem saknade du?
Pappa kanske, han bor så långt bort, men vi träffas ändå väldigt ofta ändå så det går bra!

32. De bästa nya människorna du träffade?
Dom nya ansiktena som tillkommit i innebandyn!

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback