Svar:

Hej 

Jag har en fråga till dig: Jo, om du målar på papper som är större än vanliga A4-papper. Hur förvarar du dem teckningarna? :)

Kom på en fråga till, hehe. 
När du målar med blyerts, har du då något spray som du sprayar på bilden sedan så att det ska "sitta fast" om du förstår vad jag menar. Om du har det, vad heter det och vart kan man köpa det?

 


När jag målar bilder som är större än A4 lägger jag tillbaka bilderna i blocket, eftersom det nästan inte finns plastmappar som är i A3 format.. Vad jag har letat efter..

Jag har ingen spray som jag sprayar på bilden för att det ska sitta kvar. Egentligen borde jag nog köpa en,.
Den finns iallafall att köpa här: http://www.gulakatten.se/sv/artiklar/fixativ-400-ml.html


Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback