Suck

Jag är inte den första, eller den andra som påpekar detta, men nu får jag något fel på blogg.se och det "nya" blogg.se.. Det är så jävla dåligt just nu, allting bara strular för  Alla. verkligen ALLA!
 
Än så länge har jag klarat mig från alla "större" problem hittils, att spara och förhandsgranska designer är det ända.. Men nu blir allt helt konstigt..
Allt har sett bra ut medans jag pillat på lite nya saker under dagen, till nu när den varit klar i några timmar. Nu hoppar menyn iväg, jag kan inte ha den lilla genomskinliga ramen...
 
Sedan på många andra bloggar sitter desas meny över inläggen, kommentarsrutorna och alla kommentarar sitter på sidan av bloggen, inlägg söm börjar i varandra och alla de har blogg.se
 
Jag förstår inte hur lång tid alla problem ska ta, jag trivs egentligen väldigt bra med blogg.se Men det  bara forstätter att strula och strula..

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback