Från Leksand

Jag har ju aldig berättat om Leksand så det får väl ske nu då.. Bättre sent än aldrig!
 
På väg ner stannade vi innan södehamn och fikade lite vid denna fina rastplats!
 
Tyvärr var vädret inte lika bra som på rastplatsen, istället var det regnskurar och allmän ganska dåligt väder.
 
Men näst sista kvällen blev det halvbra väder på eftermaddagen så då badade vi i en liten pool vid campingen, som även hade två rutschkanor. Skitkul.
 
Sista dagen var vi på Leksand sommarland trots att vädret inte var det bästa. Molningt men uppehåll.
Vi åkte gocart, åt en skit dyr lunch för 200:-, och badade. Såklart. Jag älskar vattenrutschbanor. Verkligen älskar det. Igen, igen, igen vill jag åka och aldrig gå hem.. Gav mig på en riktig läslig en, vilket slutade med att jag nästan tappade bikinin, trosorna långt uppdragna i röven. Skönt. Men det var kul
haha!
 
Det var den vita av dom två jag åkte, ser inte läskig ut alld på bild.. Men när man väl kommer upp är det jävligt läskigt och högt!
Det var faktiskt två gubbar i 40års åldern som tvekade på att åka överhuvudtaget!
 
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback