A list

Vad gjorde du kl 08 i morse? S-O-V
 
Vad gjorde du för 15 min sedan? Åt skorpor och kollade på ghost hunters
 
Det sista du sa högt? Hejdå
 
Vad har du druckit idag? Cola, mjölk och vatten
 
Vad var det senaste du åt? Skorpor
 
Vad var det senaste du köpte? Mjölk, jos och cola
 
Vad är det för färg på din ytterdörr? Mörkbrun
 
Vad är det för väder hos dig nu?  Soligt med moln och lite åska..
 
Godaste glassmaken? Vanilj
 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja!
 
Sover du tungt? Det beror på hur trött jag är..
 
Drömmer du mardrömmar? Väldigt sällan, tack och lov
 
Trivs du med ditt jobb/plugg? Helt okej. Vill bli klar med plugget nu...
 
Favoritklädsel?Mjukisar! Annars något bekvämt!
 
Vad ser du om du tittar till höger? En vit vägg med tavlor på.
 
Vad gör dig glad? Mina vänner, världens bästa pojkvän!
 
Vad ska du göra härnäst? Kolla på ghost hunters
 
Höger el vänsterhänt? Höger
 
Humör just nu? Glad lite trött men bra
 
Favoritgodis? Choklad!
 
Kläder just nu? Myströja och Mjukisar
 
Hur många kuddar sover du med? Fyrasmå och en stor!
 
Spelar du ngt instrument? Ja jag spelar gitarr, sedan har jag även spelat tvärflöjt
 
Morgon eller nattmänniska? Inget av det kanske, är nog mer morgon människa än natt människa..
 
Vad är viktigast för dig? Familj, pojkvän, vänner osv
 
Är du kittlig? Ja överallt!!
 
Snarkar du? Det händer nog.. Oftast då jag är förkyld och inte kan andas genom näsan
 
Stjärntecken? Skorpion
 
Äckligaste insekten? Alla
 
Stökigt el välstädat? Välstädat såklart, men det inte alltid välstädat... haha!
 
Vad längtar du mest efter just nu? Att fylla 18 och att få ta studenten!

Kommentarer
s i m o n e

gör du gratis bloggdesigner?:D

Svar: jag gör tyvärr inte gratis beställingsdesigner men jag har 3 stycken gratis designer ute på bloggdesign.nu
Hilda

2012-08-05 23:40:14
URL: http://twiceaday.blogg.se
Klara

Hej Hilda!
Jag har lånat din bloggdesign 3. Allt är super, jag har fixat min egna header men det är en sak jag skulle vilja att du hjälper mig med om du har möjlighet!
Nämligen Kategorierna, jag vill ju ha dem i ''dropdown'' menyn men vet inte riktigt hur jag får dem att sitta där. Att det har nått med kodmallen att göra har jag sätt men snälla, HJÄLP!

Kram Klara.
klarapauline.blogg.se

2012-08-06 13:53:03
Klara

Svara mig gärna via mail. Tack!
[email protected]

2012-08-06 13:54:10

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback