Namn?

namn? Hilda Fromm
piercingar? har tre hål i öronen, två i högra och ett i vänstra. logiskt. 
tatueringar? Nej inte än. 
längd? mäter 169 cm över jorden 
sko strl? 38/39, beror på vad för skor. 
hårfärg? min vanliga, naturliga, som aldrig har rört något kemiskt, blond.
fräknar? Några stycken på sommaren
kär? helt obeskrivligt. 

Motorveckan i lycksele, veteranrally och hippie till en Bubbla 72.

önskar du att du bodde någon annanstans? Nej, faktiskt så gör jag inte det! Såklart att jag önskar variation och att jag vill flytta, men inte nu. nej, inte än. 
tycker du att du är attraktiv? ibland. Jag har mina bra stunder.
dricker du? Nej
röker du? Nej(!!) 
vilket schampo använder du? det som står vid badkarskanten. 
vilken parfym använder du? DKNY, Puma 
vad är du rädd för? Att förlora de jag älskar, mörker
gillar du att tvätta? Jag kan typ inte, vart ska allt vara? 
gillar du berg- och dalbanor? älskar. Fast jag blundar och skriker mest!


Bästa klassresan någonsin 9:3a♥


senaste..
filmen du hyrde?
Sällskapresan. kanske.
filmen du köpte? Inte en aning. 
låten du hörde? Adele - Set fire to the rain
låten du laddade ner? Jason Mraz - Sleeping to dream
personen du ringde? Systeryster
personen som ringde dig? Gustav♥
tv-program du såg? Idol. Nu.
person du tänkte på? kärleken!


Äntligen framme efter 7-8 timmar i en bil till piteå!

har du någonsin.. 
gråtet över en pojke?
Nej. inte för att ngn gjort slut. 
gråtit över en flicka? Nej. 
ljugit för någon? ja. 
varit i slagsmål? 0 veces.
blivit arresterad? Never!
träffat någon från internet IRL? Ja..


Föralltid!

antal...
gånger du varit kär?
1! Det jag har nu, det jag får uppleva varenda dag och ta del av. det är kärlek. han är kärlek.
gånger ditt hjärta brustit? 1.. !
tjejer du kysst? Kysst och kysst.. Kompisar.
personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? 7-8?
gånger ditt namn varit med i tidningen? Varje dag..


Fina bästa anna!

Kommentarer
Wilma

Sv: Okej, det testade jag också en gång.

Men det blev skit fult gemfört med din desogn c:

2011-09-24 14:55:12
URL: http://wanttobewilma.blogg.se/
M*

Have a nice day!

2011-09-24 16:32:09
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Wilma

Sv: Tack, även fast jag själv inte är så jättenöjd precis...

Men hur har du lärt dig rita så bra?

2011-09-24 21:24:40
URL: http://wanttobewilma.blogg.se/
HANNA

hoppas du får en toppensöndag :D

2011-09-25 09:16:41
URL: http://hannalovisasol.blogg.see
anna von plato

haha men guud, är jag trött på bilden eller? :D haha!

2011-09-25 15:29:23
URL: http://bambilos.blogg.se/

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback