So nice So smart

vad har du gjort idag? Druckit äppel jos. Legat i sängen. Deppat. Sovit. Druckit mer äppel jos. 
var det kul? Nej, det kliar.
brukar du svära mycket? Mest då jag blir förbannad på någonting. 
när stiger du upp på morgonen? När jag vill!
vad har du på dej? Hängpungsbyxor, 2olika strumpor och en t-shirt. 
vad ska du göra ikväll? Fredagsmysa med mej själv.
var har du ont? Ingenstans, men det KLIAR på mina ben. 
använder du hårspray? Sällan. Mycket sällan.
kan du stå på händer? Mot väggen
håkan hellström eller the ark? No one!
salt eller socker? salt. massa salt. 
gillar du ketchup? Ja. 
är du glad nu? jag är glad ja.
var du glad igår? gladast!
vad dansar du till? Allt. 
stockholm är.. ? stort.
göteborg är.. ? också stort. 
kan du sjunga? hmmm..
spaghetti eller makaroner? spaghetti! Men pasta är alltid pasta.
land du vill besöka? Alla, jorden runt!

Kommentarer
dagensblog

sv; lagt till dig nu!

blev nr 28! (så du vet det blir rätt!)



Ha en underbar fredagskväll!

Kram

2011-09-23 22:04:04
URL: http://dagensblog.blogg.se/
kurdilele <3

söt blogg:) ska vi följa varandra på bloglovin?:) jag har lagt till dig nu:)

2011-09-23 23:06:21
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Wilma

Sv: Tacl!

Men är det du som gjort designen?

2011-09-24 12:30:02
URL: http://wanttobewilma.blogg.se/

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback