06.20

Sov hos min fina Gustav inatt. Vaknade 06.20 trots att jag blörjar 13.35.. Men jag fick sova kvar. Halv 9 vaknade jag, klev upp. Helt ensam i deras hus, blev förföljd av en sällskapssjuk kattunge. Som sedan blev busig och bet mej i tröjan. Då åkte jag hem!
Internet är fuckat, är inte på något annat nu tror jag, eller så har det trådlösa bytt namn..
Tv:n har varit dålig, telefonerna har varit trasiga..
Allt tycks gå sönder eller få för sig att hitta på något helt eget, som ingen egentligen riktigt förstår.

Kommentarer
amelia

Tittar in och önskar dig en fin torsdag! :)

2011-09-22 13:29:09
URL: http://ameliazakrisson.blogg.se/
FotnotsMaja

Häftiga teckningar i headern! =)

Fint foto också. :)

2011-09-22 16:27:38
URL: http://fotnotsmaja.blogg.se/

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback