Sent..

Allting hsr blivit försenat, jag vet. Julkalendern, julklsppar osv. Därför kommer julkslendern fortsätta vara sen.. Men det kommer komma 24 luckor!

Igår var vi i Timå och "firade" att Alnö IBK fyller 25 år. Vi blev indelade tjejer och killar blandade i 2 lag, sedan spelade v i match 4x20 min. Riktigt roligt var det, kanske också för att mitt lag vann med 20-11. Men också för att killarna passade oss tjejer, gav oss tips osv, vilket dom inte gjorde i det andra laget..
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Efter detta var det Lilla julafton hos vår tränare. Vi åt pepperkakor drack glögg och beställde hem pizza. Sist men inte minst kom tomten ochså och vi fick våra presenter på bokstaven N, jag fick Nagellack, rosa och rött i samma.
Själv gav jag bort dessa..

Nu ska jag till farmor och farfar och säga hejdå till pappa. Sen iväg på match mot hudik.

Kommentarer
julia

fin blogg sötis!

kolla gärna min blogg, och kommentera om du har tid & lust :)

god jul!

2011-12-18 12:07:19
URL: http://jujjans.devote.se

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback