vi 2

1. Du är tillsammans med?- Gustav ♥
2. Och varför det? – För att han alltid finns där och för att han alltid bryr sig. Han är allt för mig
3. Har han fått något smeknamn av dig? – Nej.. Eller??
4. Hur länge har ni vart tillsammans? – 1år, 2månader, 3dagar
5. Hur träffades ni? – Vi gick i samma klass på högstadiet, och efter skolavslutningen blev vi ett par!
6. Kände ni varandra innan ni blev ihop? – Ja då.
7. Hur gammal är han? – 17, 18 i februari
8. Älskar du honom? – Självklart! Han är det vackraste jag vet
9. Har du slagit honom? – hihi ja, fast bara på skojj!
10. Har du roligt med honom? – Alltid! Knäppare människor får man leta efter..
11. Har ni sex? – ...
12. Skulle du kunna bo med honom? – Självklart!
13. Beskriv honom med tre ord? – Min Bästa Vän ♥
14. Vet du nånting om honom? – Jag tror jag vet det mesta! 
15. Har du gjort ett sugmärke på honom? – Ja men aldrig mer.
16. Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? – Forever!
17. Får han dig att skratta? –Ja, ibland med honom men oftast åt honom!
18. Säg två ord hur du känner för honom? – Lycka. Livet. ♥
19. Vad för slags filmer ser ni på ihop? – Allt
20. Får du fjärilar i magen när du ser honom? – Alltid!
21. Vad har han för ögonfärg? - Blå, gul, grön, grå alltihop på samma gång.
22. Vad är det finaste du fått av honom? – Allt! 
23. Har ni samma humor? – Jo då
24. Planerar ni framtiden ihop? – Kanske ♥
25. Skulle han bli en bra pappa? – Bästa i världen!
26. Vad gjorde ni senast ni träffades? – Sov,vaknade, han åkta till skolan.
27. Vad gör han när han inte är med dig? – skolan, tränar och är med kompisar
28. Är du svartsjuk på andra tjejer? – Lite, fast jag tycker det är bra.. Lite svartsjukt kan man vara..:)
29. Har ni bråkat nångång? – Japp
30. Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande? - Neej 
32. Kan han sjunga? – Ja det tyckar jag
33. Spelar han nått instrument? – Nej, men han kan några
34. Kan han laga mat? – Nej, eller jo nudlar
35. Är han konstnärligt begåvad? – Han kan ibland
36. Är han envis? – Ibland, men det är bra!
37. Tycker han om att resa? – Jaa 
38. Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist? – Han var lite knäpp, som vanligt..
39. Vad är det sötaste han sa sist? – Att han älskar mej♥
40. En sak du vill göra med honom: Vill vara med honom tills vi båda slutar andas ♥

Kommentarer
Sofia - Mode, foto & personligt

himla fint du målar!

2011-08-31 12:49:14
URL: http://smnmode.blogg.se/
Anonym

Du, på en annan fråga sa du att du inte hade ett barn med honom, och nu har du det? :p

2011-08-31 15:23:14
Jag!

Vars är ungen om man får fråga..lyckats bra att undanhålla det..kön? Jag menar, jag bor ändå under samma tak..

2011-08-31 17:13:23
h a n n a ☠ w i l d

Aww va gulligt :} Och vad duktig du är på att måla! Kram

2011-09-01 14:51:22
URL: http://hannawild.blogg.se/

Innan du kommenterar:

Konst:
Jag tar emot beställningar i mån av tid kolla då HÄR

Foto:
Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges
Jag fotoar med min Nikon D7100

Bloggdesign:
Jag har gjort min bloggdesign själv!

Övrigt:
Jag gör inte bloglovin byten
Tipsa gärna om tävlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback